Aniversare

Acum 6 ani îmi construiam o casă în copac… pe-aici pe undeva.
La început m-a ajutat să trec mai ușor printr-o perioadă mai grea, să îmi petrec cu sens orele de somn ale primului copil, să îmi structurez mai bine gândurile pentru ca apoi să se transforme în ceva la care nu m-aș fi gândit niciodată, în cărți pentru copii. Am, ce-i drept, mai mulți îngeri păzitori decât ar fi cazul.
Între timp, mi s-au mai alăturat niște locatari (dornici mai degrabă de cățărat) care au îmbogățit povestea căsuței-blog cu povești, culori și multe idei jucăușe.
Fără să interfereze prea mult cu viața personală, Casa din copac este un loc tainic, intesat cu lucruri pretioase, jocuri, ghicitori si nasucuri turtite pe geam. De patruns si de cotrobait in tihna.
Mulțumim celor ce ne deschid sertarele!

Iulia, Casa din copac

 

Fotografii de: Irina Simitopol, Lucian Iordan, Cristina Adam

Mai mult aici!

Acest articol a fost publicat în Felurite, ticluite, iscusite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Aniversare

  1. La mulți ani, creativi, sănătoși și tihniți!

Lasă un răspuns

