Pictură-corp

Am avut o vară foarte frumoasă și ne-am gândit să ne luăm la revedere de la ea într-un mod cât mai plăcut. Prin urmare, am pus la cale un dezmăț al culorilor. Pictură-corp a fost atelierul nostru personal prin care am renunțat la pensule, trafaleți și ce mai vreți, iar în locul lor am folosit piele vie, păr viu, unghii vii. Am mai adăugat inevitabil și frunze, pietre, fire de iarbă și puteți vedea mai jos ce a ieșit.

A fost eliberator, plăcut, frumos și, pe alocuri, presărat de uimire. Amprentele corpului le-am lăsat pe hartii mari, folosind rând pe rând părțile corpului, deși, cel mai mare succes l-a avut nu pictatul cu corpul, ci pictatul pe corp.

Iar la final, hârtia a devenit ea însăși corp… de înger vesel, care ne privește dintre desenele de pe pereți. Vă recomandăm pictura-corp în familie cât încă mai este cald, mai cu seamă că face așa de bine.. tuturor🙂

 

Acest articol a fost publicat în De mesterit, Jocuri, jucarii, piua! și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pictură-corp

  1. casadincopac spune:

    Reblogged this on Casa din copac and commented:

    De vara trecută, dar de imperioasă actualitate🙂

Lasă un răspuns

