Fluturi pe campii si la geam

Pentru ca au inceput sa zburde fluturii alaturi de noi pe-afara, ne-am gandit sa ii luam ca model intr-unul dintre atelierele noastre aproape zilnice. Si pentru ca ne place ce a iesit, vrem sa va spunem si voua.

Iata ce am facut: am cautat prin casa un carton gros (reciclat de la o casuta rupta), am mai pus filtre colorate (pe care le-am primit, dar puteti gasi la magazinele pentru artisti), niste scoci lat si foarfece pentru toata lumea. Apoi am decupat forme mai mari sau mai mici, carora le-am gaurit diverse portiuni: modele pe aripi pentru fluturi, ferestre si usi pentru casute, sau ochi pentru masti etc.

Ce am facut cu obiectele noastre? Le-am zburatacit pe-afara, le-am pus la geam, am privit cerul si lumea prin ele si am facut teatru cu umbre colorate. Dar cel mai placut a fost sa le facem, sa le testam, sa ni le imaginam. Ne-am exersat abilitatile de a decupa, de a gauri cu foarfeca, de a armoniza culorile si de a crea povesti.

O activitate potrivita de la 3 pana pe la la 8 anisori.

Joc cu folos!

Alte articole asemanatoare:

Joc cu umbre pe pereti

Jocuri cu umbre si lumini

Acest articol a fost publicat în De mesterit și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

