Casa din copac – varianta reciclata

Suntem harnici saptamana aceasta si va mai trimitem o idee. Acum ceva timp am vazut aici o idee foarte frumoasa de casuta pentru jucariile mici care pot trai in armonie si veselie unele cu altele si cu noi. Asa ca ne-am apucat sa strangem role de hartie igienica (si de atunci le strangem pe toate, iar ideile curg lant), le-am pictat, le-am capsat, am pus si un acoperis dintr-o esarfa si apoi am pus in vizuini veverite, iepurasi, ratuste, papusele, dinozauri si ce am mai gasit prin casa. Am reusit sa facem si cateva fotografii cu casuta agatata in nucul nostru din fundul curtii, alaturi de casuta pasarelelor si iata-le:

DSCF4045 Casuta din nuc

 

Reciclam si ne jucam. Reciclati si va jucati!

Joc cu folos!

Acest articol a fost publicat în De mesterit și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Casa din copac – varianta reciclata

  1. frumoasa idee 🙂
    felicitari!

  2. Laura Frunza zice:

    Foarte frumoasa casuta voastra! Si noi strangem rolele de la hartie igienica pentru un proiect si am deja un sac mai mic plin :-)))

  3. cristina l. zice:

    Wow cat de frumos!

Lasă un răspuns

