Grandir autrement

500_____ga39-couv_189Sunt o mamica francofila si datorita formatiei, dar si a prietenilor mei calatori si pasionati de aceleasi cautari in ale educatiei ca si mine. De multe ori v-am indrumat pe aceleasi cai pe care am pasit si prin prisma carora am experimentat, am invatat sau m-am jucat. Astazi, un nou indiciu util, zic eu.

Tot din Franta am primit de data aceasta nici mai mult, nici mai putin decat un abonament la prestigioasa revista Grandir autrement. Le magazin des parents nature. Grandir autrement este o revista bisemestriala, destinata parintilor preocupati de respectarea ritmului si nevoilor specifice fiecarui copil si a tehnicilor educative bazate pe respect si pe nonviolenta. Subiectele preponderente pe care le veti gasi in paginile acestei reviste sunt din cele mai diverse: articole cuprinzatoare despre produsele ecologice recomandate in primii ani de viata, informatii si dezbateri despre subiecte controversate, cum ar fi nasterea naturala/nasterea acasa, vaccinarile sau co-dodo (dormitul impreuna cu copiii), purtarea copiilor, alimentatia biologica, abordari si tehnici educative inedite si indraznete.

Desi in mare parte articolele se adreseaza parintilor cu copii mici, veti descoperi in paginile revistei si articole care dezbat problemele copiilor mai mari, daca nu chiar adolescenti: computerul, televizorul, interdictiile, teribilismele.

In numarul 39, martie aprilie 2013, veti gasi printre altele un dosar foarte complex despre alergiile alimentare ale copiilor mici si foarte mici, un articol foarte interesant despre ce se intampla cu un bebelus si cu mama lui atunci cand aceasta il lasa sa planga, un alt articol despre parinti si copii creativi sau un tutorial despre cum sa faci un fluier dintr-un bat, tutorial pe care am sa vi-l impartasesc in curand.

Va recomandam Grandir autrement, o revista cu distributie si in Romania, gasiti mai multe detalii pe site-ul lor.

Multumim din nou Rebecai.

Citit cu folos!

Acest articol a fost publicat în Felurite, ticluite, iscusite și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

