Spune-mi ce mananci, ca sa iti spun ce dinozaur esti!

Vazand ca cititorii mei cauta pe blog de multe ori joculete, activitati, imagini cu dinozauri, m-am gandit sa cercetez un pic spatiul virtual international foarte bogat in resurse educative cautand cu lupa urme de dinozauri. Si am gasit cate ceva.

Asa am descoperit site-ul Muzeului de Stiinte Naturale din Londra unde va puteti juca daca vizitati Marea Britanie, dar si de la voi de acasa. Veti gasi nu numai joculetul acesta amuzant, dar si multe altele: informatii detaliate despre fiecare dinozaur in parte, dar si despre natura in general, idei de activitati si povesti interesante despre mediul inconjurator. Trebuie doar sa faceti un pic pe exploratorul. Speram sa va foloseasca!

Iar pentru calatorii mici si mari in tara lor, le recomandam sa mearga in Hateg in cautarea dinouzaurilor pitici: http://www.hateggeoparc.ro/ Locuri frumoase, cu oameni frumosi si multe lucruri de vazut, auzit, respirat, de tinut in palma sau de  colectionat.

Vacanta frumoasa si mare!

Acest articol a fost publicat în Afara, Jocuri, jucarii, piua!, Recomandari și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

