In cautarea lui Mos Mogos si in luna octombrie

De data aceasta si pentru copii mai maricei: de la 4 la 6 ani.

Este vorba despre programele organizate de asociatia De dragul artei de care v-am mai scris si in luna septembrie: programe de educatie creativa pentru copii mici si foarte mici, adica de la 2 la 6 anisori.

Specialişti în educaţie muzeală şi actori cu experienţă în educaţia timpurie reiau programul Unde-o fi Moş Mogoş? Astfel, în sala Casei Mogoş a Muzeul Ţăranului Român, copiii îl vor căuta pe proprietarul şi creatorul casei, vor sta de vorbă cu „fiica” acestuia (Nicoleta Rusu, o talentată actriţă a Teatrului Ion Creangă) care va povesti despre creatorul în lemn, Antonie Mogoş şi despre lemnul ca sursă de sunet, culoare şi materialitate. În atelier, copiii ajutaţi de părinţi vor construi căsuţe pentru animăluţe şi cuiburi pentru păsări din materiale naturale: lut, crenguţe, nisip, pietriş. Programul se desfasoară sub semnul creativităţii, interacţiunii şi a poveştii ca sursă de cunoaştere.

Programele se desfăşoară în luna octombrie după următorul orar:

  • Sâmbetele din 8, 15 şi 22 octombrie, ora 10.30 – programe pentru familii cu copii de 2-3 ani
  • Duminicile din 9, 16 şi 23 octombrie, ora 10.30 – programe pentru familii cu copii de 3-4 ani
  • Sâmbătă, 29 şi duminică, 30 octombrie, ora 10.30  – programe pentru familii cu copii de 4-6 ani

Programările sunt absolut necesare şi se fac la emailul: programari@dedragulartei.ro (confirmarea înscrierii se va face printr-un email al organizatorilor) sau la telefonul: 0745 495 404. Taxele de participare la program sunt următoarele: 20 lei/persoană (copil sau părinte), 50 lei/familie formată din trei membri, 60 lei/ familie formată din patru membri etc.

Mai multe detalii despre asociatie si programe aici.

Acest articol a fost publicat în Afara. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la In cautarea lui Mos Mogos si in luna octombrie

  1. Habar nu aveam ca exista lucruri atat de faine si de educative pentru copii in Romania!!!!
    Noi nu avem inca copii, dar prin natura meseriei – sunt profa de pian – am permanent contact cu cei mici, asa ca voi „disemina” informatia.

    P.S. Am nimerit intamplator pe blog acum cateva luni si tot revin cu mare placere. M-am distrat de minune la faza cu conus figulinus; era cat pe ce sa scriu comment la postul cu descantecul (banuiesc ca bunica era din sudul tarii, caci si mama in copilarie, mai in gluma mai in serios, imi zicea unul la fel – tot din amintiri de mult trecute, si chiar mai lacunar decat cel scris de dvs.)….

    Aproape de fiecare data ma simteam „aproape” de lucrurile scrise aici pe blog, asa ca azi am hotarat, in mod cu totul arbitrar 🙂 sa ies din stadiul de „lurking”, si sa spun sincer: Felicitari pentru blog, si mai scrieti, ca noi va citim si asteptam mereu vesti!!!

    • casadincopac spune:

      Va multumesc foarte mult pentru aprecieri. Ma bucur si eu sa vad ca gasiti educative si placute lucrurile pe care le insir aici din cand in cand.
      Bunicii mei, parintii mei, deci si eu sunt din sudul tarii, da:) Va astept sa reveniti cat de des si sper sa nu va schimbati parerile bune. Multa inspiratie in alegerea partiturilor si a notelor (muzicale) 🙂 In ce oras locuiti?:)

    • casadincopac spune:

      Am uitat sa mai precizez ca ne plac foarte mult comentariile, deci EXPRIMATI-va! 🙂

  2. Asta cu locuitul e o alta poveste… din fericire pentru mine, nu mai locuiesc in oras!

    Desi m-am nascut in Bucuresti (unde si lucrez de fapt), am copilarit la tara (in praful fierbinte al campiei Dunarii, pe undeva pe langa Giurgiu) si am ramas cu nostalgia casei pe pamant, ce-i drept, nu din copac, dar cred ca pana la urma, tot aia e, nu?.

    Norocul – sau mai curand o minune – a facut sa ne putem vedea visul cu ochii, si iata-ne acum locuind intr-o casuta mica intr-un sat din sudul Bucurestiului, unde inca mai umbla pe ulita vacile nestingherite, si caprele si carutele… [Cel putin in zona in care stam noi. Am preferat-o cartierelor de vile „cookie cutter” cum le zic americanii].

  3. Pingback: Programe educative despre martisor in gradinite | Casa din copac

Lasă un răspuns

