Cantece de leagan de pe la noi

Doua cantece de leagan romanesti de descifrat si de indelung cantat pruncilor in serile si noptile lor linistite sau nu.

Lui, lui, lui, lui, lui, lui, lea
Lui, lui, lea, lui, lui, lea
Culca-mi-te mititel
Si te scoala maricel,
Sa te duci cu oile,
Pe campul cu florile
Lui, lui, lea, lui, lui, lea

Sa te duci cu bobocei
Pe campul cu ghiocei,
Sa te duci cu mielusei
Pe campul cu brebenei.


Dormi, micut cu mama ta,
Pasarile ti-or canta,
Vantul mi te-a legana,
Florile te-or mangaia.
Dormi, copile, dormi blandut,
Dormi cu mama in patut.

Acest articol a fost publicat în Felurite, ticluite, iscusite, Pe de rost și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cantece de leagan de pe la noi

  1. Ozana spune:

    Stiam si eu o varianta -> Nani, nani, puiul mamii (bis), Culcă-mi-te mititel şi te scoală măricel (bis) (refren), Să te duci cu oile pe câmpu’ cu florile (bis) (refren) [până aici foarte asemănător :D], Să te duci cu vacile pe câmpu’ cu macile… 🙂 Ţin minte că mi l-a cântat mama când eram mică, şi îl culesese ea nu ştiu de pe unde de prin ţară (chiar, ar trebui s-o întreb).

    Pe Domnul Tic-Tic-Tac îl ştii? (asta cred că-i una dintre cele mai vechi amintiri ale mele, mi-l cânta bunica plimbându-se cu mine în braţe prin cameră…) 🙂

  2. casadincopac spune:

    „Campu’ cu macile” imi place foarte mult!
    Cat despre Domnul Tic-tic-tac… chiar nu stiu si as vrea sa aflu:)

Lasă un răspuns

