Ghicitorile si anatomia pentru prunci

Prin intermediul catorva ghicitori amuzante le puteti descoperi piticilor propriul corp si partile sale componente.

Am o grebla cu 5 dintisori
Pe zi imi trebuie de-o mie de ori.
(Mn)

Am doua ferestre,
Dimineata le deschid,
Seara le inchid.
(c)

Padure deasupra,
Padure dedesubt.
(Gnl)

Sunt doua scaunele,
Pe scaunele
Un polobocel,
Pe polobocel
Un bostanel,
Pe bostanel
Padure
Prin padure,
Umbla lupii.
(Crpl)

Am un pom
Cu ramurile in jos,
Si cu radacina in sus.
(ml)

Sub doua paduri intinse,
Doua ape-aprinse.
(c si sprncl)

Am o padure;
Sub padure, doua tufe;
Langa tufe doua lacuri;
Langa lacuri, o movila;
Langa movila, o rapa;
Padure dedesubt,
Padure deasupra.
(Cpl)

Albisorii treiera,
Rosioara matura.
(Dnt si lmb)

Sub muchie de deal
Doua cozi de cal.
(Mstt)

Am doua gheme;
Le desir in toate partile
Si tot nu se sfarsesc.
(c)

Ce nu-i drept si nu-i pacat?
(pcrl stng)

Care cer nu are stele?
(Crl gr)

Sunt doi frati gemeni;
Vor sa se vada,
Dar un munte ii desparte.
(c si nsl)

Acest articol a fost publicat în Felurite, ticluite, iscusite, Jocuri, jucarii, piua!. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

